Hlídací teta píše

31.08.2013 23:50

Magdi,

tak jsem si taky našla chvilku, abych ti napsala, jak se vlastně věci mají. Bertička konečně usnula na svém pelíšku a já doufám, že tam dnes bude spát až do rána. Už to vidim, že to bude jak včera, jak jsem si lehla, začala obcházet postel a házet smutný kukuče, jako že ona je ta největší chudinka na světě...opuštěná... Tak jsem jí teda vzala a vysvětlovala, že bude spinkat na tom polštáři, co mám vedle sebe. Hahaha, jasně že spala na mojí peřině, v noci jsem se budila s dřevěnýma nohama. K ránu se tam nasockovala i Opička a vstávala jsem úplně rozlámaná, ještě že Bizon není zvyklej spát v posteli, to už bych se asi nezvedla vůbec. Fakt nechápu, proč všichni psi co s náma kdy spali v posteli, jsou narvaný výhradně na mojí polovině a Zdenek se na té svojí roztahuje jak paša.

Vybelhala jsem se z postele a pustila princeznu čůrat, ta samo hned začala rovnat kočky do latě a vřeštět na ně. Chvilku jsem se tomu smála a pak jí zavolala na jídlo domu. Ten vývárek co jsem vařila skoro do půlnoci, jsem jí nalila do granulí, ona k tomu čuchla, znechuceně se na mě podívala, jak kdybych jí chtěla otrávit a odkráčela pryč. Tak na ní volám : "Ty pocem to sežereš jako!". Vzteky jsem vylila z těch granulí vývar do dřezu a mrskla jí tu misku z granulema zpátky. Přišla k tomu a všechny je snědla, přísahala bych, že jsem slyšela, jak se v duchu chechtá.

Pak jdu na záchod, víš že nemůžu dveře úplně dovřít kvůli té hadici...zajistila jsem je zevnitř tou tyčkou, Berta narážela a skákala vřeštíc na dveře tak dlouho, až tyčka spadla a ona vlítla na záchod přesně ve chvíli, kdy jsem si utrhla papír na zadek. Vytrhla mi ho z ruky a odběhla s ním do předsíně, kde z něj kus snědla a zbytek rozmetala po celé předsíni. To stihla, než jsem se utřela a umyla si ruce...a samo mezi tím ještě přiběhla, aby se podívala na splachování. Pak shodila zase štětku i s tím kalíškem a lízala tu vodu co z toho vytekla. Fuj! Vyhnala jsem jí z koupelny a vypoklonkovala na dvůr.

Celé odpoledne jsme pilně pracovaly na zahradě, zejména Berta se činila. Když zrovna neterorizovala Čerta tím, že mu asi z 20 cm štěkala a pištěla do ucha, tak ho honila po zahradě. Nevim proč na něj tak štěkala, asi chtěla aby jí taky honil, vydržela jsem to tak 10 minut a pak jsem kocoura zahnala, to se nedalo. Dost se divim, že jí ještě nějaká z těch koček nevyškrábla voko, co tady předvádí. :-D Asi mám velmi tolerantní, hodná a trpělivá zvířata!

Pak se rozhodla, že mi bude pomáhat, já plela rajské a vytrhávala starý kopr.. Berta žrala hlínu od kořenů a roztahávala kopr po celé zahradě, lítala na horní zahradu kde Zdenek sekal křoviňákem, chvíli štěkala na něj, pak zase valila dolu do stodoly, štěkat na kočky, mezitim se honila se sousedovým psem za plotem, honila mouchy, vosy, hrabala díru po krtkovi, chodila čůrat všude tam co Bizon, očuchávala Opičče zadek...lítala a lítala... Kdykoli jsem si sedla na bobek, tak se mi rvala na klín a chtěla chovat. Nakonec jsem si šla natrhat ostružiny, sedla jsem si k nim a krmila se na střídačku s Bizonem. Berta se mi nacpala na klín a musela ochutnat taky, ale vůbec jí to nechutnalo, to bys viděla jak to plivala :-D Rozbláznilo jí to ale na tolik, že začala rvát ty ostatní a plivat je na zem, no paráda. ;-)

Na večer jsme šly domu a já myslela, že už toho má plný zuby a ona do mě šťouchala tím svým hamburgerem, abych jí ho ještě házela, panečku dá se vůbec unavit? Po večeři, ke které snědla misku granulí s tím stejným vývarem co ráno a ještě chtěla přidat, asi tak na 10 minut usnula. Pak v televizi někdo zaklepal, ona začala štěkat a musela to jít zkontrolovat ven.

Jinak je ale báječná, včera když jsem měla splín, tak mi olizovala ruce a chtěla mě rozveselit...taky se mi moc líbí, jak vždycky když jdu do chodby, utíká k záchodu a myslí si, že bude splachovaní, je tak radostná, jak kdyby volala jupííí! Občas jí pro radost spláchnu, protože se fakt bavim tim, jak visí na prkénku a poskakuje s hlavou strčenou v míse. Jednou tam spadne uvidíš....Joo a taky vraždila tu svojí veverku a když jí chtěla ukousnout ocas, tak mi málem překousla hadici. 

Myslim že se na tebe fakt těší a já se taky těšim, až ti jí vrátím, je na mě moc akční asi. A co teprve na ty moje seniory chlupatý, těm z ní jde hlava kolem :-D Ale zas ti jí kdykoli ráda pohlídám, když člověk ví, že se toho záchodovýho maniaka zbaví, tak je to vlastně všechno v pohodě. ;-)

Pa Kamča

P.S. Než jsem to dopsala, šel si lehnout Zdenek a kde myslíš že teď leží Berta? Na mojí peřině...