Kamil a ostatní

08.04.2013 21:06

Měla jsem dnes napsaný blog a zase jsem ho smazala. Připadá mi že žádná slova nedokážou popsat jak mi je a co teď cítím. Tu strašnou frustraci a nespravedlnost, smutek a bezmoc. Všechno mi zase připadá zbytečný..Proč musí stále umírat mladí lidé?

Zemřel dnes můj kamarád, bylo mu jen 21 let...Kamil, člověk, který na FB vytvořil skupinu pro CF která má už skoro 300 členů. Kamča, veselé slunce, který dokázal poradit a všechny rozesmát. Povedla se Ti úžasná věc Kami, vytvořil jsi skupinu lidí, která se stále rozrůstá. Pro spoustu z nich je to něco jako rodina, chodí si tam pro radu i postěžovat. Vždycky tu bude a ponese Tvůj odkaz, děkujem Ti za to kamaráde. Tvoje virtuální rodina pro Tebe pláče, to bys nechtěl viď? Chtěl bys abysme na Tebe vzpomínali radostně, ale teď to prostě nejde. Pláčem...

Pláču a vzpomínám na všechny co nás opustili, nad kamarády i cizími. Odešli mladí i trošku starší, už jim je dobře jako Tobě, už nemusí inhalovat a brát léky, už se jim dobře dýchá....Pozdravuj tam Péťku co zemřela na štědrý den, Lidušku K., Esterku K., Marušku K., Tomáše K., Pavla S., Míšu K., Lenku Š., Lídu P., Kristýnu P., Kačku Š., Pepču Z., Milana Š., Míru H., Romana Š., Mojmíra Č., Vlaďku A., Petru H., Dana S. a všechny ty ostatní CF lidi co už tady nejsou. Je mi strašně smutno, jako pokaždé, bohužel vím, že to neni naposledy, přesto jsem ráda, že jsem všechny ty úžasné lidi znala.

Bylo mi ctí s vámi všemi. Odpočívejte v pokoji. 

www.youtube.com/watch?v=8RDUjA0fN4o