Kniha návštěv

10.05.2014 14:19

Znáte ty chvíle, kdy byste zoufalstvím nejradši skočili z okna? Ten pocit, kdy se vám svíraj vnitřnosti a jediný co se dá dělat je zhroutit se na podlahu a hlavou mlátit o zem tak dlouho, než se ten strašnej pocit zmaru alespoň trochu otupí? Já nejsem nějakej psychotik, ale přesně tak jsem se chtěla zhroutit a sebepoškozovat včera...

Prohlížela jsem si blog a pročítala jsem vaše vzkazy v Knize návštěv, říkala jsem si, že jich tam mám fakt spoustu a jak je to fajn, kolik lidí mi už napsalo.. Čtení těch vzkazů mi dává moc, vím, že nepíšu blog zbytečně, protože jeho čtení pro spoustu lidí něco znamená...No a tak si tady sedim, čtu si a najednou mě napadne "báječná" věc přejmenovat Knihu návštěv na Napiště mi, že to bude takový osobnější.  Otevřu si na Webnode editaci stránek a tak dlouho se v tom vrtám až jedním podělaným kliknutím vymažu vaše vzkazy! VŠECHNY! Krve by se ve mě nedořezal. Zírám na prázdnou plochu, tlačítko zpět nefunguje...vaše krásné vzkazy mizí v koši kdesi na internetu. Ty stavy co jsem pak měla se ani nedají popsat!

Potom co jsem spáchala v duchu sebevraždu, usekla si ruku a napůl zešílela (ve skutečnosti i brečela), jsem začala jednat konstruktivně a kontaktovala technickou podporu. Byli velice ochotní, nicméně taky prý nejsou všemocní. Můžou mi částečně knihu návštěv obnovit, nicméně bude to něco stát a výsledky jsou nejisté. Slečna psala něco ve stylu, můžeme se pokusit... Mno nakonec mi poradila jak získat alespoň poslední stránku... 

Je mi to tak moc líto, mám na sebe ukrutnej vztek a nebudu se sama se sebou bavit aspoň tejden. Kdo by se taky bavil s takovou kozou pitomou, co jen tak z plezíru zničí něco, co mi je drahý. Kniha návštěv se prostě jmenuje a jmenovat bude Kniha návštěv! A ty Kamilo Kamilovatá škaredá pitomá, né aby ses v tom zase vrtala! Blog je dobrý tak jak je! Jednou pro vždy si to zapamatuj sakra!

Napíšu stokrát: Nesnaž se vylepšovat to, co už je dobré! A vy moji milí čtenáři, občas mi, prosím, napiště do knihy návštěv, ať jí zase zaplníme a já slavnostně slibuju, že už to NIKDY neudělám. Díky moc :-*