Křest

19.10.2013 19:57

Je mi podstatně líp, srdíčko se zpomalilo... už natolik líp, že dokážu sedět delší dobu a vytáhla jsem i noťas, abych mohla psát a být online...

 

Zrovna v tuhle chvíli co tu sedim a píšu tyhle řádky je na Václaváku "můj mejdan" a já si tady kropim slzama polštář, hadičku od kyslíku a noční košili...

Kalendář, mé papírové dítě, kterému jsem obětovala poslední rok je na světě.. Dneska ho společnou rukou pokřtili Bára Basiková, Noid, Tereza z Davle a paní docentka Vávrová. Jak moc jsem u toho chtěla být, ale osud tomu prostě nebyl nakloněnej. Prostě je to furt dokola to samý....těšila jsem se tak moc až se to vymstilo.

Přišla mi SMS: Kamčo, jsi hvězda večírku, i když tu nejsi.... fajn, to mě těší, ale chtěla jsem tam bejt! Já jsem chtěla, aby mě lidi viděli, abych si slízla tu smetánku. Jo nestydim se to přiznat, chtěla jsem podrbat ego a poplácat na rameno, slyšet jak jsem dobrá. Jak je kalendář krásnej a tak vůbec. Ano je pravda, že mi to všichni říkají, ale na živo by to bylo ještě lepší, mnohem lepší

No nevim, jestli bych se neměla stydět za to co píšu, jestli bych neměla být skromnější a pokornější. Podrbání mého ega je až na druhém místě! Nejdůležitější je a bude aby se kalendáře všechny prodali, aby se povedlo vydělat nějaké penízky pro lidi nemocný cystickou fibrózou. Mrchou jednou škaredou!

Když jsem teda nemohla být na místě, tak si udělám tu děkovačku tady noo:

Musim říct, že jsem strašně pyšná na to jak se to povedlo, když jsem poprvé držela kalendář v ruce, ani jsem tomu nemohla uvěřit!. Jsem pyšná na všechny holky co se nechaly fotit. Není to jen moje zásluha, ale je to i zásluha jejich. Je to zásluha všech báječných lidí co na projektu spolupracovali.

Moc děkuju Tereze z Davle za fotky a za všechno co pro nás udělala a dělá! Jsem ráda, že jsem oslovila právě jí.

Simče Bártové za to, že z nás udělala hvězdy.

Honzovi Zachariášovi za to, jak pěkně kalendář graficky připravil a nezbláznil se z mojich mailů.

Evě Krajíčkové a Václavu Rakovi za to, že jsou! Nepřestanu je obdivovat za to, že i když jejich děti už boj s CF prohrály, oni stále pomáhají nám ostatním a financují naše projekty. Vám patří dík největší!

Marii Hanincové za zajištění pokojů v Hotelu Parkinn.

V neposlední řadě si zaslouží moje díky Katka P. s manželem za fotky na výstavu,

Lenka H. za ořez a dovoz a samozřejmě Majda za to že jí mám. Majda, bez které by to vůbec nešlo!

Děkuju taky dámám z klubu Aničce, Simoně a Kamče, za to, že ten křest dotáhly do konce.

Markétě za zakoupení, zabalení a předání darů.

Nesmím zapomenout na Lucku a její tip na Studio Dva a samozřejmě celému Studiu Dva za prostory pro křest...

...kdybych byla na Oskarech tak už by režisér mával, že ta děkovačka je moc dlouhá a mám končit..

A děkuju taky mému manželovi, který mě podporoval a celé mojí rodině! Za všechno!

www.slanezeny.cz