Ouplná celebrita

30.09.2014 21:23

Nedávno jsem si objednávala novou membránu do inhalátoru. Mluvila jsem po telefonu s velice ochotnou paní z MR Diagnostic. Po vyřízení objednávky mi paní povídá, něco v tom smyslu  "Je mi to blbé, snad se neurazíte, ale já chodím číst ten váš blog. Moc se mi líbí a velmi vám fandím.". Já jsem byla strašně překvapená a potěšená zároveň. Nenapadlo by mě, že se takhle propojím s prakticky cizím člověkem, který "mě" čte. Vlastně už mě začínaj poznávat lidi i "na ulici". Psala mi Věrka do knihy návštěv, jak mě potkala v Hradci v obchodním domě, že mi to moc slušelo a jí bylo trapné mě oslovit. Já jsem teda nepozorovala, že by mě někdo poznal, ale kdyby mě oslovila, trapný by mi to nepřipadalo, spíš by mě to potěšilo.

Ono by to bylo potěšující proto, že nemám tak rozsáhlou fanouškovskou základnu a takový oslovení by bylo ojedinělý. Kdybych ale byla mediálně známá hodně a stávalo by se mi to pořád, tak by to asi tak příjemný nebylo. Být mediálně známej - být celebrita, není asi žádnej med. Když jsem teď viděla, co jsou schopný za blábol novináři napsat. Jak dokážou převrátit a pokroutit realitu jak se jim hodí, jen aby měli strhující titulek...

Byla jsme v pátek na zahájení výstavy fotek z našeho kalendáře Slané ženy 2014. Výstava se nachází ve foyeru Divadla Broadway v Praze, je tam vystaveno 12 fotografií z kalendáře podepsaných Terezou z Davle. Tyhle fotografie se budou dražit na Aukru od 1. října (doufám, že i na tu mojí někdo přihodí :D), a výtěžek poputuje na konto Klubu nemocných CF, na projekty pro dospělé nemocné. Divadlo Broadway se stalo partnerem celého projektu Slané ženy a bude podporovat i další ročníky, což je moc fajn.

Otevření výstavy bylo spojeno s medializací vzájemné spolupráce a na akci byla pozvána spousta novinářů. Zahájení se účastnil Pepa Vojtek, Josef Laufer a Marek Vašut. Měla tam být i Kateřina Brožová, ale ta se zdržela někde v pátečních kolonách a dorazila až později. Novináři byli pozváni na pátou, já tam s ředitelkou klubu Markétou Jansovou byla už od čtvrt na pět. Seděly jsme v divadelním klubu, kde jsme si povídaly s Pepou Vojtkem a panem Laufrem. Na pátou hodinu jsme se přesunuly ke schodům, na kterých se měla přestřihnou stuha jakožto slavnostní zahájení... Jak jsme se přiblížily k fotkám a stuze, začali přítomní fotografové cvakat spouštěma jak vzteklý, nějaká Kamila nebo Markéta je vůbec nezajímaly. Fotili jen celebrity, blesk stíhal blesk, Josefové házeli profesionální úsměvy na všechny strany. My s Markétou stály bokem a sledovaly ten mumraj. Kolem mě takhle lítat fotografové a bleskat blesky, tak mě za chvíli chytne rapl. Zatím co jsme stály bokem, přistoupil ke mě Marek Vašut a povídá mi: "Vidíte, koho fotí? Vás by měli fotit, o vás to je..." No jo, sice to bylo o nás, ale já v tu chvíli byla ráda, že nejsem ten objekt zájmu...

Chvíli po páté jsme nastoupili na schody, proti nám byla hromada fotografů, a blesky bleskaly bez přestání, světelné tma... Něco jsme řekly o Klubu a kalendáři, pak řekl Pepa Vojtek o té spolupráci a za neustálého bleskání jsem měla přestřihnout tu mašli na znamení zahájení výstavy. No zkuste něco přestřihávat, když nevidíte nic. Z toho blikání jsem byla slepá ještě deset minut potom, nechtěla být celebrita, ani kdyby mě na kolenou prosili. To je hrůza, hrůza a ještě jednou hrůza. Čelit takovýmu tlaku od fotografů, na každý akci kde se objevim, tak mě z toho asi brzo hrábne... No, tak jsem teda přestřihla poslepu tu stuhu a fotografové nám řekli, že by teď ještě rádi fotili celebrity, ať jdem stranou, tak jsme s radostí šly.

Při odchodu zastoupil Marku Vašutovi cestu fotograf, on do něj strčil a z článku o zahájení výstavy se stalo tohle. style.iprima.cz/celebrity/herec-marek-vasut-napadl-fotografa-na-dobrocinne-akci?fb_action_ids=873465282664239&fb_action_types=og.comments

Jeden z dalších článků psal o tom, jak Kateřina Brožová neuhlídala šaty a ukázala kalhotky... Bože ten bulvár je hnusnej. Vůbec nikoho nezajímá proč ta akce byla, ale takový blbosti. Naštěstí se najdou i média, která informují seriózně a na jejichž fotkách i dobře vypadám, narozdíl od jiných ;-)

kulturniservispuls.cz/divadlo/2645-divadlo-broadway-zahajilo-vystavu-slane-zeny

Když hodíte do googlu Slané ženy Broadway, najdete i další články... Já jsem z toho byla z kraje strašlivě znechucená, ale teď se na to dívám jako na dobrou zkušenost. Vím jak fungují media, vím jaký je pocit, když máte vyblikané oči, vím, že je pan Laufer strašně fajn a Pepa Vojtek ukecanej, vím jaký je to pocit, když mi do ucha mluví charismatický Marek Vašut. A taky vím, že u Prašný brány jsou tři místa pro invalidy a dá se tam parkovat zadarmo ;-)