Po hrstech

08.11.2013 20:42

Lajdám to tu, lajdám.... Bez antibiotik jsem vydržela celých pět dní, jupí... Plácala jsem se v tom prakticky hned co jsem vyšla z nemocnice. Nic moc mi nebylo, ale srdíčko bláznilo a než mi pan doktor poslal recept na nějaké tabletky k jeho umravnění, začala jsem kašlat a kašlat...Nasadila antibiotika a tep se zklidnil. Já si prostě ani nemusim měřit teplotu nebo chodit na odběry, protože jak se mi rozjede srdce, tak je to jasný. Budou potřeba antibiotika.

Takže zase zobu, už mi to ani nepřijde, polykám tabletky na kila. Hrst ráno, hrst v poledne, hrst večer. To mě vážně vůbec nezneklidňuje, co ale mě trochu zneklidňuje je, že se mi strašně snížila výkonnost. Málo toho zvládnu a skoro nic neujdu, tak nevim, jestli je to tim, že jsem dlouho ležela a seděla a nebo tim, že je plic zase o kousek míň. Než mi zabrala ATB, tak jsem nebyla schopná ani umejt nádobí. Tyhle stavy jsou strašně náročný na psychiku, člověk sedí, jakoby mu nic neni....na chvíli si stoupne a je zle. Ale já to rozchodim!!!

Zrovna jsem musela spolknout tabletku na pálení žáhy, vycucat pytlíček Anacidu taky na tu žáhu, dvě tablety laktobacilů, abych neseděla furt na záchodě. Všechny ty přátelské bakterie, které dělají tělu dobře, hynou společně s těma hnusnejma a tělo se zlobí. Všechno svědí, vlasy se mastí, žáha pálí. FUJ! Je to prostě furt něco za něco. Jsem taková malá chemická továrna.

Moje dnešní denní dávka byla:

Těch velkých hnědých bývá někdy i víc než 25 záleží na tom co jím... Na dnešním talířku chybí Celaskon, ten se k Biseptolu nesmí... No prostě málo toho není, ale kdyby to bylo jen to, tak by to bylo fajn. Vyfotit 4320 litrů kyslíku, které denně potřebuju, nejde. Jéé taky jsem zapomněla na kapky do očí, to na zelenej zákal. A jestli se do léků počítá i bezlepková a bezlaktózová dieta, tak to jsem toho nevyfotila fakt hromadu. Panejo, já jsem ale nemocnej člověk :-D Hrůza :-D