Touchpad

06.10.2013 00:00

Nenávidim tu stupidní kostku na mým noťasu...Touchpad, debilita že to svět neviděl, nejen že s tim neumim pracovat, ale zapomínám si to vypínat a strašlivě mi to škodí! Nechápu jak s tim může někdo normálně pracovat! Měla jsem napsaný krásný blog a senilní Opička toužíc po tělesné lásce se svalila na můj klín. Vůbec jí nevadilo, že na něm mám noťas a píšu... jak jsem přejela rukou přes tu ďábelskou věc, tak mi prostě zmizelo to okno co do něj blog píšu i s blogem... Měla jsem v tu chvíli takovej vztek, že jsem Opičku chtěla umlátit tim notebookem. Zařvala jsem tak moc, že na druhé straně místnosti vyskočil Bizon a radši se šel uklidit, hluchá Opička se na mě smála a vrtěla ocáskem s takovou láskou, že mě vztek hned přešel a musela jsem jí drbat a drbat... no nic to nemění na tom, že jsem přišla o pěkně poskládaná slova, snad to zejtra sepíšu taky tak pěkně, dnes už na to asi kašlu.