Bazaar a horko

19.06.2013 11:29

Je fakt moc prima pocit smět říct : "Psali o mně v Harper´s Bazaaru." V nejnovějším čísle vyšel článek věnovaný CF a přípravě kalendáře. Mojí maličkost tam několikrát citovali a je tam i pár fotek z příprav kalendáře. Nejsem si jistá, jestli je takový časopis to pravé místo, připadá mi lehce povrchní a tak trochu snobský, ale jakákoli zmínka v médiích je dobrá a musím fakt říct, že jsem s obsahem a úrovní článku velice spokojená! Paní redaktorka to napsala moc hezky a mělo to hlavu a patu. Nebývám moc spokojená, když se o CF píše, ale tentokrát se mi článek vážně líbí a není to kvůli tomu, že je taky o mně.

V článku je uvedena i adresa blogu, čekala jsem raketový nárůst návštěvnosti, he he he to jsem se téda spletla. Zatím nic...nepopírám, dělá mi radost, když vidím jak na počítadle narůstá počet návštěv. Je mi příjemné vědět, že to tu nepíšu jen jako výkřiky do tmy a jsem ráda, že mám pravidelné čtenáře, byť nejspíš jen v řadách mých přátel. Tak pravdou je, že nejsem spisovatelka a málokdy trumfnu silné příspěvky, které jsem psala z kraje. Taky není mnohdy o čem psát a nerada bych se opakovala, proto nepíšu tak často jak bych chtěla. Mám v hlavě spoustu témat a vzpomínek, ale když není inspirace, tak to ze sebe nedokážu vydolovat. Kde je ta můza co by mě mohla políbit? Hej ty vopice jedna, koukej mi mlasknout jednu na čélo!

...

Nemůžu pominout počasí, už delší dobu jeví známky poruch a rozbíjí se čím dál tím víc. Nechápu, že nemůže být konstantně aspoň 14 dní nějak normálně. Lehce přes 20 stupňů, sluníčko, trochu větřík...Né to je ode zdi ke zdi, déšť, vítr, déšť, déšť, déšť, pár dní trochu normálně, hic jak v Africe a co pak? Tornáda a zase déšť? Chjo, tolik jsem se těšila v zimě, jak budu v létě chodit po venku. V zimě mi to nešlo kvůli mrazu, teď mi to zase nejde kvůli horku. Určitě se vám blbě dejchá v těch hicech a co teprve mně...Tak tu zase sedim zavřená doma, zalígrovaný okna a čekám na večer až se ochladí, abych se nechala venku ožrat komárama.

Sousedi mě zvali do bazénu ale já mám dneska pocit, že tam ani nedojdu. No zkusim to, ale nechce se mi vystrčit ze dveří ani nos. Byla jsem venku v devět, sundala konečně koťátka z půdy aby se tam neupekla a zase se běžela schovat domu do relativního chládku. No odpoledne se poleju studenou vodou a vyrazim směr Koutovic koupálo. Ještě že ty sousedy mám, jinak nevim jak bych se s bombičkou mohla vykoupat, na koupálko bych asi nešla a bylo by to i dost technicky náročný. U domácího bazénu to půjde.

Doufám, že i vy se máte kde zchladit. Jestli ne, mám spoustu krásných fotografií ze zimy s hromadami sněhu :D