Berta píše domu

31.08.2013 15:25

Mami (jseš adoptivní, nechlupatá, ale moje),

teta Kami mě sem pustila abych ti napsala, jak se tady mám. Sice jsem tu jen na víkend, ale napsat ti musim, pže toho mám fákt hodně!

U tety Kami je to prima jako třeba u babičky, jen je teta přísnější než babi a nemá slepice, jako to mě jako trochu mrzí. Jinak je to ale stejný: zahrada, kočičky....joo a navíc tu je Bizon s Opičkou, ale ty jsou už na mě moc starý a nechtěj si hrát :-( Ale chodím za nima, kdyby si to náhodou rozmysleli a téda Bizon byl na mě včera skoro sprostej, když mi říkal: "Ty pRRRRRRťavá potvoRRRRRRo, bež pRRRRRRyč!"

Vezmu to od včera jo, teta vyhrožovala, že prej budu spát ve svým pelíšku, že mě v posteli nechce a kde myslíš, že jsem spala? Chacháá, teta je měkká a já si chvilku hrála na smutnou a šup, už jí ležím na peřině. Brblala sice, že nechce abych ležela na peřině, dala mi vedle sebe polštář, ale jen co usla, rozvalila jsem se, pěkně jak jsem zvyklá a teta byla ráno jak paragraf. Jooo a abych nezapomněla, když přišel strejda z hospody, tak jsem mu běžěla k brance naproti a ani si nevšiml, že mě zavřel venku. Nejdřív jsem si řikala, že tě půjdu hledat, ale pak jsem koukala krz branku, než si mě někdo všimne. Naštěstí teta šla krmit, tak mě volala a já škrábala na branku z venku a teta s očima navrch hlavy koukala, co tam dělám!

Taky teta hudruje, že jsem hubená a dělala chytrou, jak mě vykrmí.... Prej vývárek uvařím, ty mami, nalila mi to ráno do granulek, no fůůůůůj! Jsem k tomu jen čuchla a řekla tetě, že tódle teda já papat nebudu. Teta měla vzteka, že nemůže machrovat, jak mě přechytračila, tak misku vzala, vývar z ní vylila a nechala tam jen granulky.. No a ty jsem snědla teda, aby viděla, že na mě si jen tak někdo nepřijde. :-P

Pak jsme šly na zahradu, já si chtěla hrát s kočičkama, ale ony jsou nějaký hluchý nebo co, tak jsem na ně musela hodně z blízka křičet: "HE-LE KO-ČÍÍÍ-ČKO,JÁÁÁ CHCI SI HRÁÁÁÁT!" Kočka na mě: "Zmiz ssssssssůvo!". Já bych teda vydržela křičet z blízka na ty miciny fakt dlouho a v různých tóninách jsem to zkoušela, ale teta mě nechala sotva 10 minut a už mě zahnala, chjooo, fákt! Tak jsem jí teda šla pomáhat se zahradničením, teta byla moc ráda. Dělala hromadu plevelu a já z ní dělala hromádky menší a pěkně je aranžovala po zahradě. Nakonec to teta vzdala a šly jsme trhat ostružiny. Jedla je teta i Bizon a tak jsem chtěla taky ochutnat. Fůj,fůůůůj nejsou dobrý vůbec, ale umím je výborně trhat. Teta když viděla, jak je pěkně trhám a kolik jich už leží na zemi, tak říkala: " No paráda.", tak vidíš jak jsem šikovná. A ani jsem se moc neumazala ;-)

Jo a mami teta mi nechce dát na hraní štětku do záchoda a když jsem si od ní ráno půjčila kousek toaletního papíru, co si utrhla na zadek, tak se asi trochu zlobila. Já s ním utekla, kousek jsem zblajzla a zbytek poházela po kouskách v předsíní, bylo to veledíla, jako nasněžíno, ale tětě se nelíbilo. Nevim proč jako, teta tomu asi nerozumí. Jo a mami, mami, strejda mi včera spláchnul záchod jen tak, abych měla radost. Ten je hodnej viď.

Je to tu docela prima, ale chci tebe. Teta mě vůbec nepusinkuje a taky se jí ani trochu nelíbilo, když jsem jí lezla na klín při práci na zahradě, to ty bys mě neodháněla, viď...Jo a mami, teta mi řiká, že jsem škaredá, ale tváří se u toho hezky, tak to snad nemyslí vážně ne? A taky je s tetou trochu nuda, nehoní mě, chodí pomalu a nelíbilo se jí, když jsem chtěla okusovat to její vodítko, průhledný. Ty mamko, proč ho teta má? A proč včera večer plakala, že nemůže do lesa? "Jednou spolu půjdem." říkala. Prej si to napsala do nějakýho seznamu co si píše....seznam věcí co bude dělat až bude zase moct dýchat. Nevim proč si tam nenapíše něco lepšího, třeba honit kočky nebo strčit celou hlavu do záchoda, to by bylo něco. ;-)

Pac a pusu Bertička