Country zábava

04.07.2013 23:43

Tak jsem byla minulou sobotu na country zábavě. Konala se u nás ve vsi vedle hospody, bývá každým rokem takhle v létě. Né že bych byla milovnice country, ale chtěla jsem využít příležitosti vidět spoutu lidí na jednom místě. Nejen kumpánů z hospody se kterýma jsem vypila nejednu štamprdli, ale i ostatní lidi z vesnice...a že jich tam bylo.

Dlouho jsem se připravovala, po delší době si udělala make-up. Zjistila jsem, že mi žlukl...pak jsem si uvědomila jak dlouho už jsem se nemalovala a že na sebe vůbec nedbám. Odrosty od melírů jako blázen a kromě toho, že sem tam shodím žiletkou chlupy, tak ta péče o ženu neni co bejvala. Já to teda nijak zvlášť nikdy neprožívala, ale když jsem chodila do práce, nutilo mě to k tomu, být krásná. Teď je to tak, že nemám moc motivaci se sebou něco extra dělat. Vlasy smotám do skřipce a hotovo. Asi bych se mohla snažit i kvůli Zdenkovi, ale ten mi tvrdí, že jsem krásná i když mám vlasy mastné jak polité olejem a trochu smrdim...no to jsem ale trochu odbočila.

Vyfoukala jsem si vlasy do vln, načernila svoje dlouhý řasy, vzala si přiléhavé džíny (zadek a nohy mám fakt dobrý), podprsenku s vycpávkama a vyrazila. No to jsem byla atrakce, strašně moc mi to slušelo, každej na mě koukal, lidi si šuškali. Seděla jsem u stolu každou chvíli s někým jiným, jak si postupně lidi ke mě sedali. Bylo to moc fajn, po dlouhé době jsem mluvila se spoustou lidí, škoda, že takové zábavy nejsou častěji. Chlapi z hospody mi říkali, že budou při dobrém počasí sedávat venku, tak ať do hospody chodím. Asi budu, když to bude venku. Do zakouřený hospody a že ta naše je ta nejzakouřenější co znám, by mě už nikdo nedostal.

Vůbec mě neudivilo, jak jsou lidi zvědavý, já bych taky byla. Každopádně je to tak, že to stejně nechápou a myslim ani nevěří, že jsem na tom tak špatně jak jsem. Jednak si to nedokážou představit a taky když sedim, tak kromě hadičky jakoby nemám problém. Nevypadám nemocně a tak jim připadá, že si některé informace o mém stavu přikrášluju a nebo dokonce vymýšlím. Tak si říkám, jestli nevylepit adresu blogu na nástěnku v obchodě, aby si početli a třeba by trošičku porozuměli.

Jinak jsem se bavila vážně dobře, zrovna jsem byla bez ATB, tak jsem si dala i pár sklenic mimořádně hnusného vína, ze kterého mi bylo ještě dva dny zle od žaludku. Kapela taky nehrála pěkně, ale nic z toho nezmenšilo mojí radost z toho, že jsem mezi lidmy a klidně bych si to zopakovala i s tim hnusným čůčem. Což asi dost vypovídá o tom jakou prožívám téměř neustále sociální deprivaci.

Domu jsem dorazila až kolem jedné a poseděla bych dýl, jenže už jsem měla úplně zmrzlý nohy a bála se abych to neodnesla. Musim vymyslet jak se budu dostávat víc mezi lidi, ono to tady na vsi je dost těžký. Neni tu žádná jiná kultura než hospoda a tam by se mlha dala krájet. Doufám, že bude léto natolik přívětivé, že posedíme pěkných pár večerů u hospody. Teda až se dám zase do kupy, od včera zas nemůžu vůbec dejchat....