Do nového roku...

10.01.2014 22:37

Už tu máme 10.ledna a já jsem se ještě nedostala k tomu, abych sem napsala. To je teda ostuda v novém roce a lajdám to hned od začátku, to teda bude rok. Vánoce proběhly jak jsem naposledy psala, na Silvestra to bylo o krapet lepší, bylo mi líp a to je to hlavní. Seděli jsme s Majdou a Zdenkem doma, koukali na bednu a hráli žolíky. Měli jsme velký plány na lukulský hody, plný igelitky brambůrků, dvě těsta na pizzu, ale odstartovali jsme to v sedm hodin langošema a kromě pití už jsme do sebe nedostali vůbec nic :-D O půlnoci jsme bouchli Rychlý špunty a kolem jedný jsme šli spát. Byla jsem ráda za ten klídek, nemám totiž v oblibě silvestrovské oslavy. Vždycky se mi hrozně příčilo na Silvestra někam chodit, lidi pijou jak o život, povinné veselí, dělobuchy a půlnoční šílení, mě natolik znechucují, že se vždycky ráda vymlouvím na pejsky a jejich strach z dělobuchů...

Jako každý rok i letos jsem chtěla vykročit do nového roku s novým směrem. Jako že si dám pár předsevzetí a budu se je snažit alespoň částečně plnit. Nevím jak mi to půjde, ale pro zajímavost tady jsou (pořadí je zcela náhodné):

-budu psát pravidelně blog (hahaha)

-budu poctivější v inhalování a cvičení (uf)

-nebudu hnusná na Zdenka (to si slibuju každej večer, že zejtra na něj budu celej den hodná a pak si stejně nemůžu pomoct)

-moje láska bude bezpodmínečná

-budu víc tvořit rukama (spoustu krásných věcí mám v hlavě)

-budu se snažit udržet stávající a obnovit stará přátelství (někdo se ztratil v prostoru a v čase)

-budu trpělivá s Opičkou, nebudu se rozčilovat, že mě pořád otravuje a občas čůrá v noci ve spaní pod sebe (je stařičká nooo)

-nebudu furt sedět u internetu (to chci vidět)

-budu víc pít (jak vodu tak víno :-) )

-opět po dvou letech sjedu levárnu na mobilního operátora a vynutim si ten super tarif co mám (na mě si nepřijdou :-P )

-nebudu prase (jak člověk moc nechodí mezi lidi....)

-nezhubnu a nezačnu kouřit (to půjde samo ;-) )

-budu víc fotit (hlavně sebe)

-budu víc chodit ven (courat po vsi, plkat z důchodcema a mazlit se s kočičkama - rozhodně ne obráceně :-D )

-všechno co dám do mrazáku popíšu (konec anonymním balíčkům a nepříjemným překvapením, že maso k obědu jsou odřezy pro psy)

-nebudu hned ráno pouštět televizi a bezduše na ní celej den čumět (to je fakt strašný na co všechno já jsem schopná koukat)

-nebudu mít deprese a brečet (aspoň ne moc)

-nebudu se tolik šťourat v nose (jo dělám to, jak mi v něm přisychá z toho kyslíku tak....)

-nebudu tolik mluvit sprostě (pro prdel daleko nejdu)

-budu prostě mnohem mnohem lepší člověk (!)

-a hlavě letos neumřu! (snad)