Internet

06.05.2013 18:13

Miluju internet, studnici vědění a zábavy. Byla jsem zrozena k tomu mít a užívat internet, sice neumím tvořit webové stránky, ale jinak dokážu najít jakékoli informace v rekordním čase. Umím analyzovat, které stránky jsou pro mě přínosné když něco řeším a které ne. Najdu a seženu opravdu úplně všechno i to o čem nevím jak se to jmenuje. Mám nějakou zvláštní schopnost se správně googlu zeptat a on mi odpovídá přesně jak potřebuju. Někdy je s ním ta domluva trošku jak s pitomcem, ale ve finále z něj vždycky dostanu co chci. Sice to zavání sebechválou, ale je to tak. Když budete něco potřebovat sehnat, víte na koho se obrátit: Kamila Google-House, to jsem já ;-)

Mé druhé jméno je House podle toho belhavýho doktora z televize, umim bejt nepříjemná přesně jako on, ale kvůli tomu to neni. Jsem nemocniční harcovnice a moje vědomosti v lékařské vědě leckdy převyšují vědomosti obvodních lékařů. A co nevim, tak si najdu. Ve skupině co máme pro CF na facebooku se na mě obrací spousta lidí pro radu. Velmi mě to těší, dalo by se říct, že jsem lékařka, jen na to nemám diplom ;-) A radím dobře a jsem chytrá. (fuj ta sebechvála!)

No a tenhle úžasný člověk, kterýho vám popisuji je hypochondrický šílenec! Vždycky když mi něco je nebo se mi něco stane, tak si to pěkně vygoogluju a pak tu umírám na pikantní komplikace všemožných chorob. Dvakrát už jsem měla tetanus, jednou vzteklinu, AIDS, několikrát nádor na mozku a podobně. Zrovna dneska mě pokousal kocour, hluboko a bolestivě... a Kamila sedla ke Google a šup všecičko si to našla!

Flegmóna, abces, septická artritida, osteomyelitida....áááááááá. Jsem schopná se hodiny tejrat představama jak mi ruku na chirurgii řežou, jak mi hrozí amputace atd. Jsem hrozná, šíleně praštěná, ale nemůžu si prostě pomoct!  I když si vědomě říkám, že to není pravda, že se mi nic nestane, stejně tam vzadu hlodá červík a ve slabé chvilce pouští obrazy hrůz na obrazovku mé mysli.

Když jsem měla prvně tetanus, celou noc jsem nespala. Roztrhla jsem si dlaň o rezavý hřebík ve starém chlívě, jak jsem pak zjistila jedno z nejlepších míst kde se Clostridium tetani může roky skrývat. Stalo se mi to odpoledne, rána nebyla zas tak velká..Ledabyle jsem si to ošetřila a večer pak sedla k internetu, v ruce mi škubalo a už to jelo! Byla jsem jako blázen, stále jsem si snažila vzpomenout kdy naposledy mi dali tetanovku, jsem-li ještě chráněna...Noc hrůzy. Hned ráno jsem volala lékařce, která mi připomněla že mi přeci tetanovku dala před rokem a já se nemusím bát. Kdyby věděla, že už mně začínala tuhnout šíje, to by koukala.

Kvůli dnešnímu kousnutí jsem psala o radu i dr. Filovi, myslím, že ze mě musí mít občas dost velkou srandu, ale snažim se ho neotravovat s každou chorobou, kterou si diagnostikuju. Odpověděl mi že přeci beru dvoje antibiotika a že by se mi nic stát nemělo. UUUf, ale i tak co kdyby..... :-D

...

Teploty od včerejšího večera nemám, jedna choroba mě opustila a doufám že ta další je jen choroba mého mozku ;-)