Jedu rodit

03.06.2013 21:54

Všude řádí velká voda a já si minulý týden objednala na zítra kyslík k mamce na druhou stranu republiky. Kdybych věděla jakou budem mít kalamitu v ložnici a jaká bude asi i cestou, tak bych si to možná rozmyslela. Zase na druhou stranu, jsem tu platná jak mrtvýmu zimník, cesty se nebojim tak co... Navíc jedu rodit!

Moje drahá sestra Naďa, nechala totiž napůl znásilnit svojí jorkšírku Lexinku při vycházce. Zakecala se s pani a bylo! Naštěstí pani venčila taky jorkšíra, tak to zase nebylo takové drama. Sice po štěňátkách netoužili, ale když už se stalo, tak prostě budou. Budou to první a nejspíš i jediná štěňátka v celé naší rodině. Nikdo koho nějak důvěrně známe taky štěňata neměl, přesto jsem byla přizvána coby porodní bába. Nejspíš to, že člověk žije 10 let na vesnici, odchoval milion koťat a nebojí se psům ani kočkám šáhnout kamkoli, ho staví do pozice zkušeného chovatele. Je pravda, že se nebojim ničeho, psům i kočkám cpu prášky, kapu kapky do uší, čistím nos a oči, koťátka ošetřuju a dokonce jsem jednou i píchla kocourovi injekci (!), ale ještě nikdy jsem nerodila.

Mamka a Naďa už se pár týdnů hroutěj, co budou dělat, jak to bude a tak. No já jsem zasedla k netu, našla informace, shlídla jsem nějaká videa porodů na youtube, čímž jsem se kvalifikovala na místo primářky porodnice a ty dvě zoufalé ženy mi budou asistovat. Prej tam musí bejt někdo se zdravým rozumem jako já. No v duchu se směju, doufám, že se nenechám strhnout Nadiným občasným zmatkováním a lehkou hysterií v podobných situacích a budu tam vystupovat jako ten člověk za kterého mě mají.

Dost se tam (NE)těším, i když Naďa bydlí ve druhém patře bez výtahu a je to k ní 40 schodů, uuuuf! Ale já to dám, posedím chvíli na schodech a půjde to. Budu teda v základním táboře u mamky, kde je výtah, ale na výstupy k Nadě se připravit musim. A (NE)těšim se nejen na rodinu, ale hlavně na ten novej zážitek co tam dostanu. Rodit šťenda jsem ještě neviděla, to bude NĚCO. Snad budeme té maličké kvalitně nápomocné a vše proběhne bez komplikací. Držte palce.

 

Marti I., až ti bude ve tři ráno zvonit telefon a někdo bude blábolit nesouvislé věci... v pozadí budou hystericky kvílet dva ženské hlasy, tak víš co co jde!