Kalendář

18.04.2013 23:17

Dnes bych vám chtěla poodhalit kvůli čemu mám veledůležité schůzky a co jsem z té své domácí nudy vlastně vymyslela. Nejsem nijak geniální, inspiroval mě film Holky z kalendáře. Anglické venkovské dámy ve věku 45-65 let nafotily charitativní kalendář aktů pro onkologické oddělení, na kterém zemřel manžel jedné z nich. Původně měly v plánu koupit tam novou sedačku pro návštěvy a nakonec vydělaly přes půl milionu liber a staly se celosvětově známé. Pravdou je, že v roce 1999 ještě nebyly kalendáře aktů nijak obvyklé, taky jejich věk zrovna nebyl typický pro takovou akci a proto rozpoutaly celosvětovou senzaci.

Já se rozhodla, že něco takového uděláme také, my ženy s CF, krásné ženy, kterých jen 50% přežívá třicátýdruhý rok svého života. My holky a ženský, krásný i zjizvený po transplantaci chceme jít s kůží na trh a vydělat nějakou kačku na přilepšenou pro dospělé nemocné. Sice je rok 2013, kalendář aktů už nikoho nešokuje, přesto doufám, že bychom mohly mít úspěch.

Pracuju na tom, sehnala jsem super fotografku, domluvila focení v jednom pražském hotelu, hlava mi šrotuje...Logistika akce, při které se účastnice vlastně nesmějí setkat je celkem náročná. Sehnat vše potřebné a zajistit to není žádná sranda. Jen ty poslední dva výlety do Prahy, jeden za fotografkou a ten včerejší za manažerkou hotelu byly pro mě trošku náročný, ale co bych pro dobrou věc neudělala. Taky jsem během příprav téhle akce přišla na to kolik ochotných lidí kolem sebe mám, spousta lidí se na mě obrací s nabídkou pomoci a já mám z příprav téhle akce opravdu velkou radost. Doufám, že se vše podaří jak si představujeme a přejeme!

Říkám si taky, holka něco po tobě zbyde, něco na co budou lidi vzpomínat. Upínám se v úspěch téhle akce a velmi se těším, včera se opět ukázalo, že těšit se není až tak dobré. Po schůzce s manažerkou hotelu jsem měla ještě schůzku v Klubu Cf a ukázalo se, že některé ženy z klubu pro tuhle aktivitu nejsou úplně nadšené. Já doufám, že časem najdem společnou řeč a všechno klapne ke spokojenosti všech stran. A když ne, jsem připravená ten kalendář udělat i bez jejich záštity a pomoci, i když to je asi to poslední co bych chtěla.

Po pravdě řečeno, byla jsem z té klubové schůzky velice zklamaná, čekala jsem nadšení a setkala jsem se se střízlivým přístupem a argumenty, které se mi moc nelíbily. Každý jsme jiný, každý má trochu jiný vkus a meze. Uvidíme jak to vše dopadne. Držte palce ve zdar a připravte si doma nějaké pěkné místečko na vkusný kalendář aktů krásných odvážných slaných žen ;-)