Budem čůrat krev?

01.05.2013 16:40

Pěkně to vedu, takových dní žádný článek. Měla jsem tu teď Majdu s Berti na pár dní, takže na psaní nebyl moc čas. Majda se chopila kýblu a hadru a vyklidila mi celou spižírnu a utřela prach. Byla jsem ráda, že to dělala ona, nekompromisně vyházela vše prošlé atd. Já bych tam nad vším laborovala a spoustu toho nechala, přesto že je to nepoužitelné, ale jsem lakomá to vyhodit...Díky Magdi moc! Taky jsem se to snažila alespoň trochu oplatit, včera byly langoše a dnes pizza, hmm ta byla. Někdy vařím moc ráda.

Zítra se chystám podruhé na technickou s autem, před 10 dny Zdenek povídá : "Auto je OK, dojeď si na tu technickou.". Tak já blbec, jsem se tam vydala s naivní vírou v jeho slova. Pán byl fakt moc hodnej, říkal, že nebude přísnej. Když ale zjistil, že špatně brzdí zadní kolo, protože tam netěsní kapalina, tak mě zklamal a technickou nedal...prý abych se v tom nezabila..V duchu jsem se smála a říkám si, chlape, vypadá to, že by mi to až tak vadilo? No nic, je to už opravené, tak zítra repete a pak tradá do dívadla. Kdo je tady ředitel? ve Švandově divadle je prý moc vtipné představení. Lucka slibovala, že se budem smát až se budem za břicha popadat..Trochu se bojim abych se za břicho nepopadala kašlem, od rána bufám, šimrá mě v krku i přesto, že beru antibiotika. To jsou ty hrozný skoky v tom počasí, chvilku teplo jako v létě, chvíli zima. Pak nemám kašlat a smrkat sakra! No balíček Hallsek, pití a snad to bude v pohodě. Sedíme na kraji, přinejhorším prchnem, ale to už bych se musela dusit a nebo to kašlem moc ostatním kazit, což se doufám nestane. Nasadila jsem vyšší dávky česnekové vodky a to by bylo, aby mi zejtra nebylo líp.

Česneková vodka je podomácku vyrobený lék z alkoholu a česneku, který by měl velmi pomáhat proti infekcím. Různé studie ukazují že in vitro (ve zkumavce) zabije česnek spolehlivě i bakterie, které jsou multirezistentní na antibiotika. Bohužel in vitro postrádá jiné faktory co jsou v těle (organismus je jiný než zkumavka), nicméně jistě to nějaké účinky proti infekci má. Já tomu věřím a kdyby ne, tak placebo funguje taky fajn. Kdybyste si chtěli vyrobit doma tento lék na vše, recept je zde: hobby.idnes.cz/cesnek-je-nejlepsi-prirodni-antibiotikum-rika-botanik-a-farmaceut-1cg-/hobby-domov.aspx?c=A120213_084029_hobby-domov_mce . Připravuju to podle výše zmíněného receptu, jen s tím rozdílem, že tam dávám mnohem více česneku a nechávám to déle louhovat, ono by se dalo říct, čím dýl, tím líp.

No dneska toho asi víc nenapíšu, strašně mě rozptyluje Bizon. Od chvíle co dorazili rodiče s Aťkou, kňučí, houká, ťuká na okna zvenku atd. Je úplně na větvi z toho, že má doma holku co tak voní a nemůže s ní nic mít. Ona je na něj pěkně škaredá, když je venku, načůrá mu na 10ti místech aby si to echt užíval a pak se po něm ukrutně ohání. Bude to pro něj krušných 6 dní...Chudák!

Předloni se nám na jaře zdálo, že močí krev. Všimli jsme si fleků na sněhu, když jsme ho venčili. Já měla strach jestli nemá třeba zánět močáku nebo tak a jelo se na veterinu. Veteriář mu za Zdenkova zděšeného a soustrastného pohledu vyšetřil konečníkem prostatu a povídá : "On je hormonálně vybuzen nějakou hárající fenou a co vy považujete za krev je výměšek prostaty... Pomůžou leda hormonální léky, kastrace a nebo ta fena musí přestat hárat..." Počítám než Aťka odjede, zase bude prostaticky vyměšovat.Je mi ho líto, ale jinak to prostě udělat nešlo. Budem to prostě muset vydržet všichni.