Skládám poklonu

14.02.2014 21:44

Vždycky, když mi připadá život krutej a nespravedlivej ke mně, najde se někdo, kdo mi připomene, že v tom nejsem sama! Dneska to zrovna byla na facebooku jedna australanka. Krásná ženská v mým věku, maminka čtyř malých dětí, kterou život taky pěkně semlel. Takhle odvážná žena se nebála jít s kůží na trh a uveřejnila fotky svého těla zdevastovaného rakovinou. V rámci osvěty se nechala nafotit v šatech a bez nich. Ukázala, co s krásou dokáže udělat ta hrozná nemoc. Dočetla jsem se, že po zveřejnění těchto fotek si jí vymazalo 100 lidí z přátel, dokonce ty fotky nahlásili facebook kontrole, připadaly jim sprosté a nevhodné. Mně tedy připadá sprosté a nevhodné, vyjádřit cokoli jiného, než obrovský respekt k odvaze a odhodlání této ženy! Chtěla svým činem ukázat, že rakovina prsu a nejen prsu, je velice často problémem velmi mladých žen. Apeluje na prevenci a nutnost samovyšetřování...může se to stát i vám...

Na FB:

www.facebook.com/underthereddress

Pro ty co FB nemají: 

www.mirror.co.uk/news/uk-news/cancer-survivor-beth-whaangas-facebook-3144593

Skládám Beth Whaanga tu nejhlubší poklonu, její odvaha a otevřenost by měla jít všem příkladem. Já se tady taky občas obnažuju, nechávám vás nakouknout do své mysli a duše, ale nejsem si jistá, jestli bych dokázala být až takhle odvážná. Ještě jedna hluboká poklona a RESPEKT!