Viróza?

05.05.2013 11:49

Od středy se plácám střídavě v teplotách a bolestech celýho těla. I přesto, že prakticky trvale beru antibiotika, tak to neznamená, že jsem furt zdravá. Jsem vzteklá na všechno a všechny, protože se bojím, že zase skončím v nemocnici. Teď zrovna, když mám začít zahradničit a bude snad konečně taky hezky.

V pátek už mi bylo líp, jela jsem na CRP k obvodní, pro jistotu ať víme...CRP -  je bílkovina vytvářená v játrech, jejíž zvýšené hodnoty ukazují na infekci. Podle hodnoty v krvi se dá zjistit jestli je infekce bakteriální čí virová. Čísla se můžou lehce lišit dle laboratoře, ale uvádí se, že do 7 je norma, do 40 se jedná o virovou a nad 40 už o bakteriální infekci. Při těžkých bakteriálních zánětech není problém mít i víc než 300. Jela jsem tam, že už mi je skoro dobře a přístroj vyplivl hodnotu 62...

Telefonická konzultace s dr. Filou (můj CF lékař) začala jeho otázkou: "A nechcete si přijet lehnout?" Já: "No to jste uhodl, NECHCI!". Domluvili jsme se tedy, že k antibiotikům co beru přidám ještě jedny a kdyby se to horšilo, tak mám sbalit tašku a přijet. Nehorší se to, ale ani nelepší...V pátek jedu na kontrolu k němu do CF centra, tak se trochu bojim, že nakonec stejně v tý nemocnici skončím...Hergot, sakriš, kruciš (cenzura převedla do přijatelné podoby).

Teploty nejsou nijak závratné, ale bolí mě celej člověk víc než běžně a dnes v noci jsem začala velice produktivně kašlat. Produkt (sputum) je zatím dost světlý, průhledný, tak neplaším...jak to ale začne houstnout a tmavnout i přes dvoje antibiotika, nezbyde mi chtíc nechtíc jít ležet. No držte palce, ať je to ok. Já se jdu pro mě netypicky lehnout na gauč a kurýrovat se.

...

Sakra a to mám zítra schůzku v Praze kvůli kalendáři, doufám, že se jí budu moci účastnit přes Skype. V dnešní době to snad nebude problém, všechny velké firmy organizují videohovory či porady, tak to snad klapne i tak, protože si nedokážu představit, abych jela do Prahy a zpátky...chjo